Pagina's

maandag 6 december 2010

LET IT SNOW!

Hallo meiden,

Het is alweer maandag dus is het mijn beurt om weer iets te laten zien op het blog van Duymelot!
Ditmaal heb ik bovenstaand kaartje gemaakt, lekker winters!
De schets die ik hiervoor heb gebruikt komt van de club "Christmas Creations" waar een wedstrijd liep voor het 1- jarig bestaan van deze club op 6 december.
Dit is dus mijn inzending geworden!



De stempel die ik heb gebruikt is "Snowy Cudlles" van Stampavie, vind dat ook zo'n lief stempeltje ;)

Het inkleuren van het stempelafdrukje heb ik weer met de copics gedaan, hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt:


Voor de sjaal (man) G94 en G99

Het hoedje R27 en R29

Muts(vrouwtje) B60

Sjaal (vrouwtje) B60 en R29

De lichamen heb ik langs de rand gekleurd met W1

Zo en nu ga ik nog ff cluppen en wat freubelen en dan straks met het eten aan de gang, vandaag gaan we lekker spruitjes eten.

Nog een fijne maandag verder en hoop weer wat leuke reacties te lezen!

Groetjes Tineke

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Tineke!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww, wat een schitterende kaart Tineke, ziet er sjiek uit hoor !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waanzinnig mooi!!!! Hele mooie kleur en leuk afdrukje.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en hij ios zo prachtig tineke! echt een schatje!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Tineke,zo leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank jullie wel dames voor de leuke reacties!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tineke, ik zag je commentaar op mijn blog, maar ik had bij de reacties op het blog al geschreven dat ik er te laat achter kwam dat ik het thema niet had gezien en alleen de sketch had gebruikt, dus dat mijn kaart dus voor spek en bonen erbij stond, maar bedankt dat je me er nog even op hebt gewezen.
    Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom helemaal inde Kerststemming ,leuk .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaart :):)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart! Wat een schattig stempeltje! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!