Pagina's

maandag 20 december 2010

ONCE UPON A SPRINGTIME!


Hallo allemaal,

Ik heb weer even iets om te laten zien! Omdat we zaterdagavond een verjaardag hadden en het een beetje laat geworden is wilde het me gisteren niet zo goed lukken om iets te freubelen ;) Ach ja eigen schuld natuurlijk.
Ik heb een tasje gepimpt met het mooie papier van Graphic45 "Once upon a Springtime", hierboven zien jullie hoe het geworden is.



De 2 foto's hierboven laten wat duidelijker zien wat de plaatjes zijn die ik heb gebruikt. Het is mijn bedoeling om er ook nog een doosje bij te maken wat dan in het tasje kan om kado te geven.
Maar dat komt nog wel (hoop ik).
Gelukkig de laatste werkweek en dan heerlijk een weekje vakantie daar ben ik wel aan toe!

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige creatie en nog een hele fijne maandag verder.

Groetjes Tineke

3 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een superleuk tasje Tineke!!
    Ik heb dit papier zaterdag ook gekocht..mooi hè?
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel meid en ja mooi papier hè ;) is weer ff iets anders dan kerstkaarten hihihihi.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig tasje Tineke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!