Pagina's

vrijdag 3 december 2010

Winterkaartje!

Hallo meiden,

Ik heb voor het blog van Creashop Duymelot een schets gemaakt voor een wedstrijd.
Bovenstaand kaartje is mijn voorbeeldkaart die ik van de schets heb gemaakt.

Als je zin hebt om mee te doen meld je dan aan als volger van het blog van Creashop Duymelot en doe gezellig mee.
De prijs die je kan winnen is zeker de moeite waard!
Een stempel, 6 soorten scrappapier en een Doohickey(snijmal) van de allernieuwste collectie van Magnolia.

Heb hier helaas nog geen voorbeeld van want de serie moet nog besteld worden.

Het thema is kerst/winter.

Hieronder de schets die mag je ook gewoon hier meenemen om te maken.

Alvast een heel fijn freubelweekend en zou het leuk vinden als ik weer wat leuke reacties mag ontvangen!

Groetjes Tineke


6 opmerkingen:

  1. Oohh wat een prachtige kaart Tinus!! En de stempel van de hertjes is zooo leuk.
    'k Zal eens kijken of ik nog inspiratie heb.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, mooie zachte kleurtjes.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel hoor meiden! Vind hemzelf ook leuk geworden hihihihi vooral de kleurtjes ben ik ook best tevreden over.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart tineke.
    bedankt voor je reaktie op mijn blog. mijn link klopt trouwens wel. heb 2 links in mijn bericht staan en de 2e gaat naar het blog van duymelot
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Miranda,

    Ja dat klopt wel maar de link vanaf Duymelot naar je kaartje op je blog klopt niet! Als ik jou naam daar aanklik dan kom ik op het blog van Inger Harding uit en niet bij jou blog/kaartje.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!