Pagina's

dinsdag 10 juli 2012

Together Forever!


Hoi, hoi meiden,

Allereerst iedereen die een reactie heeft achter gelaten op mijn vorige creatie bedankt voor de leuke en lieve reacties.
Vandaag wil ik jullie een tag/label laten zien die ik heb gemaakt met een Magnolia stempel uit de nieuwste serie. 


Ik heb voor deze label de volgende materialen gebruikt:
*Kraftpapier
*DP papier van Maja Design
*Stans van Marianne Design
*Vlaggetjes van Crealies
*Lint van Marianne Design
*Tilda, bloemen en tekststempel van Magnolia
*Wondgaas en touw


Voor het inkleuren van Tilda en de bloemen heb ik de volgende kleurnummers van de copics gebruikt:
*E21,E41,E42,E43 en E51
*Y21,C1 en W1
*YR02 en YR07

Ik wil deze label graag mee laten doen aan de challenge's van :


Lieve groetjes

29 opmerkingen:

  1. Wat mooi Tineke!!
    heel leuk gedaan.

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh...wat een mooie tag Tinus!!
    Schattig is deze stempel.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This has to be one of my favorite images from the new collection.....adore your beautiful coloring and design!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende tag Tineke!! Het oranje knalt er lekker uit zo. Ik vind dat wel heel erg leuk!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tineke, wat een prachtige tag, ontzettend leuke nieuwe stempel en prachtige kleurencombinatie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tineke wat een mooie tag en de kleuren zijn heeeeel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend, Tineke. Deze Tilda is ook zoooo leuk.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tineke,

    Wat is dit een mooie tag en wat heb je Tilda mooi ingekleurd.
    Ik vind de nieuwe stempels van Magnolia weer leuk vooral deze is zo lief.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Tineke en wat een super gave stempel is dit.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Tineke wat is je kaart weer geweldig geworden en die stempel helemaal geweldig.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tineke , erg mooi wat je gemaakt hebt. Ik vind de kleuren die je gebruikt hebt super ! Ik houd nl. erg van kraft. Mooie nieuwe stempel en prachtig ingekleurd. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Tineke, vind het weer een prachtig geheel.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Tineke.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig wat een gave tag heb je gemaakt!! Leuk de oranje kleur. De stempel is ook zooo leuk.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig gemaakt Tineke,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier en details.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige tag!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een geweldige stempel vind ik dit zeg, werkt gewoon op je lachspieren en je hebt er eeb super creatie mee gemaakt..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een onwijs leuke tag!!! Leuk stempeltje is dat zeg!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heeelll leuk zeg, bedankt voor het meedoen bij DMCC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige label Tineke. En wat een leuke stempel. Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben echt een fan van jouw creaties hoor Tineke, ik vind ze geweldig!
    Leuk dat je weer bij ons meedoet bij DMCC, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a gorgeous tag. Every detail is so perfect. Thanks for joining TOMIC Tag + Flowers challenge.
    Hugs from Indonesia,
    Irene Daryanto

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sodeknetters Tineke, wat is dit prachtig!!!! Ik ben er helemaal weg van! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi gedaan Tineke en dank je wel voor het meedoen bij DMCC
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooie tag en ook erg mooi ingekleurd.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart weer Tineke
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje Tineke, schitterende kleurtjes heb je gekozen!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. schitterend en wat een leuke afbeelding erop
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!