Pagina's

dinsdag 22 april 2014

Tissuebox

 Hoi, hoi meiden,

Afgelopen weekend voor de allereerste keer aan het stoeien geweest met servetten.
Ik had nog een doos tissues liggen en mijn hussie was zo lief om er een houten box omheen te maken.
Maar ja hout is ook maat hout dus eerst de box in een kleurtje gespoten en daarna met servetten de box versiert. Wow wat leuk om te doen. Hij moet alleen nog even afgelakt worden maar dan is ie klaar.
Nu zijn er dus ook vierkante dozen tissues dus die gaan we aankomend weekend ff proberen, tenminste als het mijn hussie lukt om een box te maken.

Ik wilde dit even met jullie delen en ben nu natuurlijk ontzettend benieuwd naar wat jullie van mijn box vinden.

8 opmerkingen:

  1. Wat fijn, zo'n handige man, samen een creatief stel dus. Je hebt dit echt heel erg mooi gemaakt, zo leuk gedaan en het zal zowel handig zijn als mooi staan. Fijne avond, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi is je tissuebox Tinus! Handig een klussersman ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit supermooi gemaakt Tineke, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwww Tineke, dit is supergaaf zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind 'm super gaaf, mooie kleuren dat zwart met rood, ben ook benieuwd naar de vierkante versie. Kan ik die man van je af en toe niet lenen, die van mij maakt zoiets niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwww wat een bjoetie! Gaaf gemaakt joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel meiden voor de leuke reacties enne José je mag hem wel af en toe lenen hoor LOL alleen weet ik niet zeker of hij het er wel mee eens is ;-)

    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat ontzettend lief dat jullie een reactie achter willen laten op mijn creaties, ik lees ze altijd heel graag!